day 01 - something you want to do again

Gud det är mycket jag vill göra igen och vissa saker kanske händer att jag gör i sommar, men det är fyra saker jag absolut vill göra igen.
De fyra sakerna är att färga håret någon knäpp färg, helst rosa. Saknar det så sjukt mycket, men vet att jag håller mig till rött bäst så.  Sen pierca mig, guud vad jag vill göra piercingar överallt, spelar ingen roll om det är örat eller ansiktet bara att få pierca mig. Får tjata lite på mina föräldrar.
Sen dom två sista sakerna är att få åka till spanien/nerja och österrike/wien. Jag var på båda ställerna sommaren som var och hoppashoppashoppas att jag åker till något av dom i år. Det skulle jag lugnt gö igen!





blandade bilder fårn tiden med piercing, österrike, rosa hår och nerja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0