day 02 - a trip

oj en resa, undra vilken jag ska ta? Jag har tre helt awesome resor och de är ju nerja,wien och turkiet. Men måste ju nästan ta nerja för den var ju awesome! Det är ju allas dröm att åka utomlands utan sina föräldrar och jag hade turen att göra det. Men åkte med världens bästa sofie och hennes familj!

Den resan var helt awesom för det var en mindre stad, inga nattklubbar och det var lugnt. Man kunde koppla av, bara gå runt och prata och mysa. Det var ungefär det vi gjorde också. Plus en massa shopping från min sida hah.
Nej men att ha sin bästa vän där, gå på stranden och prata, ta fula kort massa skratt se alla byggnader, äta all mat och så det var underbart och jag vill väldigt gärna dit igen och så klart med sofie! Men det kan vara den bästa resan jag har gjort sen kommer österrike punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0