day 08 - your favorite dress

jag är en person som sällan använder klänning men har dock några stycken, som en spetsklänning som jag har haft på mig en gång och aldrig mer. Men jag kan inte säga vilken som är min favorit för jag alla jag har är jag typ tokiga i. Men har en som jag gillar super mycket men kan inte använda så mycket, Jag gjorde den själv till avslutningen i 9:an. Är så jävla stolt över mig själv men den är för fin för att använda under vardagen.

Men bara för att jag har gjort den själv så blir det min favorit. Annars är det skjortor och slitna jeans!!


Min egengjorda klänning, den har små svarta rosetter på sig men dom syns dock inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0