day 09- a memory

Ett minne somjag precis har gått och tänkt på är när jag och sofie anmälde oss till att vara fotbollsledare för barn som sommarjobb. Vi var typ as pepp i början och valde den minsta gruppen som var 7-8 år och tänkte det här blir lätt.
F no att det blev, haha fyfan vad vi kämpade, blev arga och hade lust att gå hem. Ungarna vägra lyssa, bråkade med varandra, sköt iväg varandras bollar, ville hem eller ritade istället. Det var ingen som ville spela fotboll.

Vi kände oss rätt dåliga haha eller jag kände mig dålig, vi fick nästan ett helt lag att gå och rita. Jag blev även kallad fröken och ja det var ju annorlunda haha.

nej men det där var en upplevelse och vi båda vet nog att vi inte ska ta det jobbet igen eller jobba med små barn haha, men vi hade ju kul i vissa stunder. Eller vad säger du totto´? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0