day 10 - ten things nobody knows about you



1, jag gillar inte mackor, smör eller bullar, lussebullar går dock

2, jag är demivegitarian

3, jag är nöjd med min kropp och mitt utseende

4, jag gillar inte snö eller något som hör till

5,  jag älskar att vara ute och gå för mig själv eller sitta på tågbron

6, jag har bytt hårfärg nästan 11 gånger om inte mer

7, jag älskar zebror

8, jag bryr mig sällan om vad folk säger eller tycker om mig

9, jag mår illa varje morgon när jag vaknar och varje kväll när jag ska lägga mig

10, jag är 159 cm och kommer aldrig bli längre


okey det här visste typ alla om mig redan men jag hade inget annat att berätta. kommer säkert på något annat sen men äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0