don´t just clean it woman, scrub it!

ja som det står i rubriken står det på body scruben jag fick i julklapp, av någon anledning tycker jag att det låter kul.

Jag känner mig fortfarande överkörd och sliten men stack ut med totto ett tag, blev inpuls bio på köpet. Stig-Helmer filmen. den  var awesome och värd att se!!
vi hade för kul under filmen och skratta konstant, stackars gubbe och gumma som satt framför oss. måste varit irriterande.

Men nu har jag iaf tagit av mig alla thigta kläder och irriterande bh och hoppat in i en jätte sparkdress. Alltså en onepiece, den är för stor och jag får inga ben i den men jag gillar den. Ska nog borsta tänderna och hitta på något, Leka med tåg kanske. att ha en big boy verkar kul haha.  (ni måste se filmen och ha samma torra humor som mig för att fatta)


älskar bilden och saknar "storebror"

Kommentarer
Postat av: totto

hahaha big boy!

2011-12-27 @ 09:45:20
URL: http://sweetofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0