fix inför nyår

idag är det nyår och jag är typ den enda som inte är så inne i det, att fixa till sig super mycket, bestämma kläder osv, räcker med mina lösögonfransar som jag inte fattar att jag köpte, kommer se ut som en slampa typ haha, får väl se hur det här går.

Men tänkte göra en lista som jag har gjort på datan två år i rad nu men kan lägga ut lite vad jag har gjort under året.

* Varit lagvärdinna i hockey med emma
* blekt håret från rött till blondt
* blev rosahårig
* pierca mig 2 gånger
* dansat på risbroshowen
* sökt gymnasium
* dansat affrodans inför hela skolan
* sommarjobbat hela sommaren
* åkt till österrike med släkten
* åkt till spanien med sofie
* klippt av mig allt mitt hår
* börjat i avesta på omvårdnad
* spenderat ungefär 10 timmar på en buss i veckan ( och kommer fortsätta i två år till)
* spelat sm i umeå
* 12 bästa laget i sverige
* varit på dansgala
* skrattat extremt mycket
* gråtit extremt mycket

osvov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0