freeedag

Det är massa snö ute, jag gillar inte det. Det är även 2 + nu så det är massa blötsnö, mina fina vita skatestrumpor har gråa fläckar. Hatar lastbilar och riksvägar.

Som att det är fredag så tänkte jag för en gångs skulle hitta på något efter träningen, sticker till avesta igen och kikar lussebany, hörde att det skulle vara något i fagersta också men jag som har hört fel kanske?

men iaf sticker iväg med mina fina tjejer vendela och mimmi, kommer antagligen möta upp fina människor där också, dock vet jag inte vart dom spelar så måste leta upp det och få bort mitt dåliga humör. ha det!




så här ledsen var jag när mina strumpor blev smutsiga

men så här glad och se blev jag när jag vet att vi ska åka iväg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0