jag knäpper mina byxor och går hem

skolan suger bara mer och mer, mer och mer hål och imorgon har jag en lektion mellan halv ett till halv två som JAG MÅSTE GÅ PÅ!

jag är så arg så jag skulle kunna gråta skrika och stampa i marken av ilska men så mogen som jag är så biter jag ihop och åker till skolan.

Måste även plugga nu, längtar inte lite till helgen eller lov nu..

Förresten var hos mimmi och som alltid ligger vi i hennes säng och gör inget och jag har alltid fel kläder på mig. så jag knäppte upp mina jeans och sen när jag skulle hem så fråga hon vad jag gjorde och mitt svar blev " jag knäpper mina byxor och går hem"

rätt kul tycker jag och ni ba kbry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0