jag saknar det som inte finns

det var ett tag sen men har haft typ apmycket att göra.
Umeeeå var rätt bra, vi förlora i semifinalen men fan vad vi var grymma ialla fall.
vi är 12:e bästa laget i sverige.

Sen har jag bara sovit och släpat mig till skolan så förlåt för att jag inte har bloggat.

Igår hade vi ialla fall danskvällen i skolan, i början grät jag typ för att jag inte ville. är inte ett så stort fan av att dansa med random killar men det gick rätt bra, sen när man fick bjuda upp vem man ville så var det rätt kul faktiskt. Så kvällen blev rätt lyckad.

nu är det bara 16 dagar kvar till jullovet och idag kom all snö, rätt okey ändå även fast jag hellre bprdär det är varmt.

Nej nu ska jag ner och göra te eller något liknande och dö i soffan men julkalendern måste ta igen alla avsnitt.


favorit i repris


Kommentarer
Postat av: olivia

älskar din tröja :)

2011-12-17 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0