jävla vinter jävla negativa brud

hatar all denna snö, och jag bryr mig inte hur många det är som säger: sluta vara så negativ, du är så tråkig, du har inte provat något så hur ska du veta? det är inte halt ute, det är inte kallt ute det är mysigt.

Jag säger bara kyss min rumpa! jag är inte negativ, jag säger som det är, jag har provat skridskor, snowboard, längdskidor, snöbollskrig, pluka och så vidare och tycker inte det är speciellt kul, inte halt? neeej är det bara därför alla ramlar? inte kallt? är det bara därför man måste ha tio kilo kläder?
plus att bussarna kommer försent.

Nej men nu ska vi vara glada! vad har jag mer på mitt hjärta?
Jo det ska komma p-piller för män, men dom kommer inte ut för att männen klagar på finnar, minskad sexlust och att dom går upp i vikt. Men välkommen till vår värd!!

Har även tjatat på mamma om att jag behöver ansiktskräm. Idag kom hon och säger: " jag har köpt handkräm till dig, du behövde det va?"
njaaaa det var ett tag sen jag bad om det men tack ändå kära mor.

måste även slå in julklappar och det suger jag på.

Negativ brud hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0