1 advent

det är första advent och det är tio grader awsome, men nej nu borde snön komma saknar den lite faktiskt. m

kvällen hos vendela var apkul, vi träffade simon och albin och massa skratt, släpade oss hem i regnet och dog i sängen sen, men det känns som jag inte sovit något alls inatt jag är så sjukt trött och huvudvärk men värt det.

kom hem och mamma värmde hemmagjorde pizza till mig och då kommer wille med ett leende och säger den där pizzan har jag gjort, visste inte om jag vågade äta eller inte men har inte dött än iaf så det är ju bra.

jag och mimmi har även läst aktier snacka om vuxenpoäng där!


old pic men har ju ny kamera nu så! fast just nu ser jag ut som något
katten släpat in så imorgon kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0