är det där bra för munhälsan?

jag sitter nu i mitt oranga rum fsom är ca 11 grader varmt, väldigt awesome, som min dag har varit..
Jag har knappt sovit och jag vet inte varför men vakna upp och ville gråta över att jag var så trött, sov på bussen och kom till skolan för att ha föreläsning om tänder.

Man ba woho föreläsning om tänder och jag hann inte borsta mina imorse och jag har choklad i jackan!!
dom visa iaf äckliga bilder så jag hulka ett bra tag och har bilderna kvar i huvudet och kommer nu borsta tänderna i ca en timme.

Men föreläsningen var även ganska tråkig så under dom timmarna hann jag komma på att min vänstra sida av ansiktet är tjockare än min högra och mitt hår är längre på vänster sida. Ja jag satt alltså och peta mig själv i ansiktet och kände..

Har även haft mina första dampanfall på klassen, förlåt för det♥ men så går det när man retar och irriterar en tjej som inte har sovit något och har hormoner som en höggravid kvinna.


och jo nu finns det även bris för vuxna, nu duger inte psykologer längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0