avsugning av en orm?

lagen om att du inte får ha sex med djur togs ju bort för ett tag sen och det blev lagligt igen är ju helt sjukt.
Men nu mina kära så ska lagen komma tillbaka! Jag satt nu på bussen hem och lyssnade på radio (ja jag lyssnar på radio när jag åker buss) och då prata dom om den lagen men det fanns några saker som jag reagerade på.

1, djuren du inte får ha sex med är häst, apa, hund och orm. men alla andra djur då?
2, att ha sex med en orm blir inte det med en avsugning?
3, man kan fortsätta ha sex med djuren bara dom inte plågas.
4, alla djur blir väl plågade av att ha sex med en människa?
5, en häst får göra abort om den skulle bli gravid.
6, ofta en häst kan bli gravid av en människa
7, lagen säger också att elefant och sjölejon inte får uppträda på cirkus längre.

okej, vad säger vi om det här då? jo det är en konstig lag! och den sista vad kommer den från lixom?
Jag hoppas dom flinslipar lagen lite, den kommer inte ut förrän 2014 fast då är vi ju döda.

sverige är ett sjukt land..


Hey min nya kamera fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0