be twisted

Hejsansvejsan, idag var skolan helt okey eller nej det var den inte allt gick såå segt, förutom idrottslektionen den var awesome, dans är fan lite roligt nu speciellt när man dansar med någon man känner.
Tack linus för att du var min partner! haha

bara två dagar kvar sen helg, sen är det fem och en halv vecka tills jullovet! wöö inte för att jag räknar eller jo det gör jag. Vem gör inte, paket och typ sova det bästa som finns ju!

Och om det är någon som har missat det så är det november nu, ni ba ohnej är det?
Ja det är det, och idag när jag satt på bussen så var det en kille som gick i shorts! I november!!
fick tyvärr inte en bild på det men ni får en bild på mig istället!
ni ba wohoooo..

ni måste ju erkänna att jag är söt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0