Don't talk to me like I'm stupid

vet ni vet ni vet ni??? eller nej klart ni inte gör men jag är med i styrgruppen i skolan!
Och nu tänker ni, vad fan är det, det vet inte jag heller. Hahah är bara med i det vi får väl se vad det är för något. Blev bara med för ingen annan ville vara med. awesome

Det är det enda som har hänt mig i skolan typ, det rullar lixom på som vanligt man går upp klockan sex och kommer hem vid fem sex sen träning och sova, fina rutiner.

Jag har varit rätt glad hela dagen men kom hem till en lite dyster familj och fick reda på att min kära farfar inte mår så bra och ligger på sjukhus.
Blev lite halv depp jag också och kan inte sluta tänka på honom. Får helt enkelt hoppas på det bästa



Tänker på dig farfar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0