en dag i kaos är en bra dag

den här dagen har bara varit kaos, verkligen kaos undra vart jag ska börja, eller jo jag kan börja med att berätta om den snuskiga skolmaten vi fick idag. Det skulle vara lasagne men det ser ut som typ spya. ni får bild på det snart. Det gick verkligen inte att äta och när jag inte äter blir jag grinig.

och som ni fattar så blev jag grinig och tänkte att det tar ju inte så lång tid att åka hem men neej där hade jag fel! jag var som sagt grinig och satt på bussen hem och vad händer? jo bussen får punktering! i norberg så vi sitter fast i norberg i tjugo minuter innan nya bussen kommer, och jag är grinig och ännu mer grinig. Den nya bussen kom och vi hoppar på och när vi sitter på bussen så åker den andra bussen iväg! så den funkade ändå typ..

Jag kom iaf hem, smällde i mig massa fika och har nu försökt blogga i typ en timme men går inte så bra när telefonen ringer heeeeeeela tiden men nu så!

och jo radion håna mig idag, jag har jätte ont i armen för att jag vaccinera mig igår och imorse när jag lyssna på radion så var det ett band som hette the vaccin´s man ba men kom igen! haha nej det var jätte tråkigt jag vet.


här är den super snuskiga maten! Jag vet att ni älskar att se vad jag äter
för något.
nu ska jag fortsätta smsa men en awesome person och sen sticka på träning ha det bra!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0