It's you, it's you, it's all for you

har färgat håret igen, nu är det svart/brunt/rött. Rätt snyggt men hatar min frisyr, sista ången jag klipper page. ska nu spara ut mitt hår, inget blir rätt går inte att platta eller något.

och det mina kära vänner gör mig till en pms brud! ska spara ut, åh jag längtar..
även väldigt irriterad över att mimmis kamera suger!! (förlåt mimmi)
nej men den gör det, måste ha en ny annars kommer jag börja gråta, ska klara mig med webcam i över en månad till. awesome...

nu ska jag till skolan och vara där till nio ikväll, öppethus grej awesome









gud vad jag saknar mitt hår, nu ska jag få tillbaka det, och min piercing♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seb M.Som skriver.

2012-01-31 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0