jag kan va det bästa som har hänt dig eller det värsta, du bestämmer

Godmorgon mina fina!

Det är söndag och sista dagen på lovet, det är typ kasst. Jag sitter helt nyvaken med ångest i magen.
Jag vakna upp av comviq sms och mardröm samtidigt och det är de värsta jag vet, speciellt mardrömmar. Min fina familj skulle dö, det var nå krig och de skulle skjutas så jag stod och sa farväl till mina bröder.

Kan ha vart det värsta jag har drömt, klarar min inte utan min dryga familj♥

Igår var jag stolt över min själv, jag satt med historian i sex och en halvtimme, det blev 15 sidor och svullen handled och det var en lördag! Fatta vad mycket bättre saker jag kunde ha gjort.
Vuxenpoäng

Snart ska jag släpa mig ner till fagerstahallen och kolla innebandy hela dagen! Ska ringa och väcka emma också så hon kan följa med mig.

Jag är en sån som hatar att ta kort utan smink för jag ser mycket yngre ut. Och det är helt sant finns fler som tycker det, Men klart jag kan gå utan men sminkar mig helst.
Men här får ni en eller två bilder på mig i en ful skjorta och nyvaken! woho!!


varför jag håller för munnen vet jag faktiskt inte hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0