jul stress

varje dag är som att gå i en trans, går upp, bussen, skola, sova på bussen, gå hem, träna, äta, sova.
Mitt liv är inte roligate än så, hej på er förresten!

I skolan idag har vi matat varandra och lagat mat, ni ska få fina bilder på det snart. men det var i alla fall super kul men hoppas att jag aldrig blir blind. skulle inte klara av att någon mata mig.

efter skolan gick jag ner på stan med victoria och emilia och kika kläder och så, imorgon ska jag köpa alla julklappar och jag känner hur det svider i fickan över hur mycket pengar som kommer försvinna.

Jag hatar att köpa julklappar och födelsedagspresenter och all skit. Jag vet inte vad jag ska köpa, hur mycket jag ska köpa osv. Men jag säger det nu så alla fattar det OM någon av er som jag köper julklapp till inte använder det jag köper eller inte tycker om det så ska jag aldrig någonsin köpa något till dig/er igen och då menar jag ALDRIG.

Tänk er sen att jag stryker under det där fyra gånger! så var snälla...

bilderna ville inte funka så ni får dom imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0