krossat hjärta och minusgrader

Grattis på alla krossade hjärtans dag! eller något sånt, som att jag är singel och ensam så är det väl jag som ska fira eller?

Jag dog lite idag när jag såg att det var minusgrader ute, det betyder att det kommer blir snö snart och jag hoppades på en vinter utan snö, dog även lite när jag såg att mitt hår är fläckigt. inte okey måste färga om!
Hade i någon fin färginpackning och det blev inte så bra..

Men nu ska vi vara glada det är lördag och jag ska snart till gmormor och hälsa på, så slipper jag min gnälliga lillebror ett tag, han är som en tjej som har pms typ varje dag. Stackars kille!
men jag älskar mina bröder iaf!

ska ner och säga hej till mamma sen sätter jag mig på bussen!


så här glad är jag över att det är minusgrader ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0