mycket saker på en dag

för att vara en söndag så har det hänt rätt mycket, började väl med att jag låg på soffan i några timmar och kommer snart lägga mig där igen, men jag har varit på stan med finaste gustav som är som en bror för mig men som jag tyvärr inte har träffat på 3 månader men det var super kul!
vi gick och kika julklappar på stan och har hittat massa roliga grejer folk ska få hahah (a)

men det var kul och vi måste försöka träffas mer, har även skrivit ner allt jag ska köpa till vänner och det blev runt 2000 kronor så ska skära ner lite på vad dom ska få, räcker ju med en grej egentligen menmen.

märkte även idag att kameran jag köpte egentligen inte var den jag ville ha, tog fel på namnen, canon och nikon är inte så lika kom jag på nu men aja, min duger.


min sötnos och just ja det snöar ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0