oskriven lag som blir lag?

Min kropp mår inte bra och jag fattar inte varför, jag skyller på min obekväma säng!
Idag har jag bara legat inne och degat eller var till tandläkaren också. woho dagens höjdunkt!!

Nej det var det inte men tror nog ni förstod det. Det jag hatar med tandläkaren är att dom alltid tuggar tuggummi. Det måste ju vara en lag eller kanske en oskriven lag som har blivit till en lag. Eller jag vet inte.
Något som också är irriternade att det tar tio minuter att gå dit, tio minuter att gå hem och det tar fem minuter att vara där! Sen får jag inte äta på en timme efter och måste dit när jag är 18 igen och betala.

snacka om att vara elaka, Nu ska jag sluta sura och klaga och hoppas sofie hör av sig snart om hon inte har dött på gymmet då men får väl hoppas att hon lever.

Skulle ju vara tråkigt om hon dog, har jag ingen bästus kvar. och nu hörde hon av sig hehe hon lever! nu ska vi leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0