shorts och regn går hand i hand

Hejsansvejsan, det regnar ute och det suger ju plus att jag har shorts på mig så det går ju hand i hand? eller.
Alltså klart jag har thigts under.
Jag tänkte leka lite modebloggare och visa vad jag hade på mig och mina fina skatestrumpor!
Men min kamera gick sönder och jag har ingen aning om hur men den är trasig så ni får nöja er med webbcam bilder ett tag nu.

Måste sticka om typ två och vaccinera oss och massa i skolan awesome eller hur?
Åh mamma fyllde på min mobil ännu mer awesome!


Kolla vad vig jag är!! haha foten på skrivbordet wöö.
men där är mina fina strumpor, har ett par till i orange ♥
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0