snällare syster får man leta efter

jag tycker själv just nu att jag är en sjukt snäll syster som går upp sju för att följa med på min brors match ävem fast det är min lediga dag, jag ska alltså sitta i en bil till västerås kolla när 11 åringar springer efter bollen sen följa efter mor och far när de ska handla.

snäll? oja trött? absolut

åh ju min pappa har skaffat en ny ajfone så ska vara gullig och fråga om jag kan få hans gamla mohhahahah
och kvällen igår var awesome. fick min näsa platt av en kvinna och massa skratt helt awesome


okey jag är inte lika snygg och fin efter jag har duschat som alla andra bloggare
utan jag ser ut som något katten släpat in, men jag är så jävla awesome för jag
har en byggare bob handduk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0