snurra min jord igen

Godmorgon solstrålar!

Vaknade som ett frågetecken efter en dröm som jag inte fattar att jag drömde. Jag skulle hälsa på släkten i fjällen med mitt ex och massa andra människor. Då säger jag bara hitte tre fel.

Jo 1 jag skulle till fjällen, jag hatar snö och allt som har med snön att göra 2 skulle hälsa på släkten, har ingen släkt där 3 åka dit med mitt ex, njaaaaa det skulle nog aldrig hända.
Så det där har jag gått och irriterat mig över i en timme. Hatar att drömma konstigt.

Men nu iaf så har jag lyckats fixa mig på under en timme! rekord!!! tog dock på mig kläder kolla hur kallt det var ute och gick och bytte om.
Men jag chansar att mimmi kommer skriva om typ en minut och säga att hon är klar så lika bra att gå ner och ställa sig ute i natten!


sticker ut i ett iskallt ikea-land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0