trött och gnällig

nu är det för sent för mig, har varit med mimmi och sofie. mina underbara flickor!
vi fjorde typ 1.5 liter marängsviss (jag vet super snuskigt) var det efter ett tag också.
vi skratta och hade det kul, nu är jag gnällig och trött måste sova, borsta tänderna och ta bort mitt smink.

Funderar på att göra det i den där ordningen också hahaha nej det var inte så kul.
Fick förresten låna mimmis rosa kamera tills jag köper en egen så ska leka med den imorgon och hoppas på det bästa.

Det var awesome hos mormor förresten satt och snacka skit, åt och kolla på bilder på gammelmorfar ♥
saknar honom så det gör ont! var och kika förbi hans grav gick runt och höll på att dö av kyla och vänta på att sebastian skulle höra va sig men han somna om så stack hem och tur var väl de annars hade jag inte haft några händer kvar hah.

Sovsött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0