Två vänsterfötter och några händer senare

Jaha, den här dagen har varit upp och ner, höger och vänster. Vet inte hur jag ska få allt rätt kortfattat hah.

Första skoldagen idag iallafall det var väl ja okey typ. Släpade mig upp sex och var på rätt bra humör. åkte till metodrummet vi har i sjukhuset och målade naglar, rullade hår och massa, fortsätter med det imorgon. Rätt annorlunda lektion.

Fick även reda på att praktiken vi ska ha i fem veckor kommer ligga i avesta. Är ju rätt van att åka dit så jag brydde mig inte så mycket tills jag fick reda på att vi kommer börja klockan 7 på morgonen!!
Det betyder att jag måste gå upp fyra för att ta fem bussen! DET ÄR INTE OKEY!  sen att vi kommer jobba natt och skit bryr jag mig inte om.

Jag har även dansat idag på idrotten, Jag suger på att dansa och vi har tre lektioner kvar awesome typ..
vi skulle íallafall stå i en ring och gå runt till varje kille och dans någon minut med honom innan man bytte kille. Fatta hur många händer jag har rört och hur mycket bakterier jag fick. Blev dock en hel del skratt som att jag var så dålig på det.

Nu ska jag plugga lite matte och sen träna, gud så duktig jag är!

Du är bara ett hjärta närmare lyckan, kom ihåg det mina kära! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0