vem kan stoppa min när jag rullar fram


Jag vill ha maaaaaat! Gud vad jag är hungrig känns som jag inte har ätit på super länge men jag äter heela tiden!
Men nu har jag typ magknip, måste ner och fixa något snabbt.

Jag har ju fina föräldrar som säger att dom ska laga mat och så tar det två timmar innan dom gör något.
Så ner och göra något nu.
Och idag har jag varit så duktig och tagit spruta!
och ni ba vadå du går vård och omsorg inte kan du vara rädd för en spruta?
nej jag är inte rädd det gör bara ont, tur att jag sak ge folk spruta sen hihih.


älskar att jag får typ dubbelhaka på bilden och att plåstret inte syns typ.
Ni är duktiga om ni ser det! nu maaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0