vet ni vad det bästa är?

bam bam leksaker från BR! har den lilla låten på hjärnan och varje gång jag ser den och julgodis så längtar jag till jullovet och jag hatar vintern så det är väl ett bra tecken.

I flera dagar har jag gått och klagat på att jag är så oteknisk osv och allt för att jag inte kunde föra över bilder från kameran till datan, tog med kameran och sladden idag till mimmi och det var FEL SLADD! så jag hade klagat på mig själv i onödan hahah.

Idag har vi även pratat om fåglar i klassrummet och då flög en fågel in i vårat fönster, snacka om komiskt, undra om en elefant hade flygit om vi pratat om det?
vem vet. Vi fick iaf panik och tyckte synd om stackars pippin, eller som våran engelska lärare sa "stackars lilla bullen" haha

Annars då, jo min svenska lärare tror att min kära bästa vän sofie är döv haha, stackars lilla bullen! haha.

nej men nu ska jag lägga mig i sängen med mina humörsvängningar och världens bästa håkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0