En dag kvar

Hejsansvejsan!

Nu är det bara en dag kvar sen är det hörstlov, hur underbart är inte det?
Bara tanken på att slippa gå upp sex på morgonen åh, ryser i hela kroppen! 

Idag har vi stalkat folk på stan under en svenska lektion. Eller det är ju olagligt så ja vi bevakade folk på stan och skulle se hur de pratade med varandra, det var ju nästan intressant..
Men bara att bita i det sura äpplet. Fick även reda på att måndagen efter höstlovet ska vi ha dans på idrotten, bugg och foxtrot men troligyvis estet, alltså min kära vän mimmi och hennes klass.

Hahaha dör av bara tanken att en stackars människa ska få dansa med mig hahah åh måste ju nästan filma så ni förstår hur dålig jag är på att dansa! Är verkligen helt usel!

Nu sitter jag halvt död i mitt väldigt oranga rum och väntar på att fina mimmi ska komma hem. Älskar den bruden och hennes säng, där jag kommer hamna till typ elva ikväll, underbart! 

Just ja jag har varit så cool att jag har haft rosa hår och piercing i läppen.
dock är det borta nu.. snyft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0