Everybody's changing

Full rulle idag, vakna upp och trodde klockan var nio men neej, den var halv elva, vet att det var innebandymatch nere i fh så skulle ner dit till tolv, går in i badrummet och ser att jag har fina blodstreck i ansiktet från igår och dom GICK INTE BORT! dom är fortfarande kvar, leta fram foundation och allt för att se typ normal ut men icke.
Blev inte bättre typ.

Hängde i fh i typ fem timmar med fina emma och sen var vi även med fina cornélia, fina människor det där.
Dom stack nyss efter massa snack och skratt och nu får vi väl hoppas att kvällen har något att erbjuda, dock har jag match imorgon tidigt så sova typ vid nio. hahnej men ja.

Skriver sen om jag har något bra att säga typ, förlåt för bilderna, min mun ser ju typ skapligt snygg ut men ja.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0