Hönsmamman själv



Är det bara jag som är expert på att slösa bort tid? Speciellt på helgen, jag är typ världens hönsmamma och allt ska vara rätt och man ska vara  i tid osv. Men på helgerna lyckas jag alltid slösa bort för mycket tid, som nu jag borde inte blogga utan fixa mig men neeej jag ska ju nöta data, eller förlåt datanördar mena datorn. Får ju alltid skäll över att jag säger fel.
Nu har jag en timme på mig att fixa mig men det borde jag hinna på får man hoppas.
Får se vad dagen har att bjuda på, känns som inget händer men det händer typ supermycket!

Och just ja! Min kära mor hade anmält mig till fagersta lucia... men fick nyss reda på att det inte blir något för att inga var anmälda! mahaha gjorde min helg!
Bilden ovanför hade hon gärna skickat in, så hon snoka i min kamera...
Men tänkte bara visa hur jag såg ut för inte vet det, Hej så här ser jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0