Inte min grej

2 månader kvar till JUL! wööö
Nej jag skämta bara, hatar vintern, snön, skridskor, skidor och allt. Skulle jag få bestämma så skulle det vara sommar året runt.

Lixom vem gillar att klä på sig massa kläder, kyla på -25, att halka, utedagar med skridskor, skidor osv, snöbollskrig? Kan det seriöst någon som tycker det är kul eller är det bara lärarna som tycker det för då kan dom plåga oss lite och slipper ju göra det själv.
Tycker vi kan sätta ut dom på isen eller något och be dom åka!

Men värst av allt är att ddet alltid är en stor hög med snö vid våran uppfart! man måste klättra över för att komma in på gården, hur fint kan de se ut? man klättrar i massa kläder med väskor och allt. typ rullar över. fint...
Nej skulle jag bestämma skulle det vara snö jul till nyår sen försvinna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0