Magiskt men Tragiskt

Jaha, typ massa år senare så faller jag för grupptryck och fixar också en blogg..
Haha nej men efter lite tjat så var jag snäll och fixa en till min få och förhoppningsvis trogna läsare!
Men jag måste säga att jag suger på sånt här och allt som har med teknik att göra så vi får väl se hur det här går.. men iaf jag heter Agnes och är 16 och bor i en liten stad som heter Fagersta. Dock pendlar jag till fina Avesta varje dag för att gå i skolan. Går vård och omsorg och har en väldigt fin klass!!

Jaha det var väl typ det, behöver kanske inte veta allt nu får väl säga mer sen eller nå.
Dock kommer inte det här vara som alla andra bloggar, har jag inget roligt eller vettigt att säga så kommer jag inte att skriva något.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: isabella vejo

Fan vad awsoome ! :D

Kul det kommer bli och följa din blogg !

2011-10-19 @ 21:29:01
URL: http://isabellav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0