något irriternade

Godmorgon världen! 

sitter och kikar på tv och försöker vakna, men det enda jag kan tänka på är hur mycket jag stör mig på är tv shop reklamen om schampoot wen, har ni sett det? Så sjukt störande!

Det är iaf ett schampoo som har balsam i flaskan och det löddrar inte. så sitter dom där och berättar hur bra det är och att det har förändrats deras liv osvosv. SEN så säger dom om du beställer det här nu så får du även hårinpackning balsam och två andra produkter. Man skulle ju inte behöva det ju? bara själva schampoo flasken som hade allt i sig?

Snacka om att göra bort sig och så. Hatar tv reklamer kan sitta i timmar och störa mig på dom haha.

Nej nu sticker jag till mimmi och firar 16 åringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0