paranoid och 16 årig vän

Hade en underbar tid med sofie min kära, länge sen och jag har saknat henne superduper mycket.
Blir dock alltid typ paranoid när jag ska gå hem, tror att löv är grodor, att det går någon bakom mig, hör typ röster och tror att jag sak bli kidnappad.
Haha helt sjukt jag vet, brukar typ låsas att jag pratar i telefon!

Låter typ töntigt jag vet men är super rädd! så nu när jag skulle gå hem så möter jag på en räv, EN RÄV! jag typ halvspringer förbi den med hjärtat i halsgropen. trodde typ jag skulle dö haha.

Har även kommit på att jag behöver en design så ska försöka fixa det snart, har även kommit på att röda läppar är snyggt och att hicka är jobbigt, har båda nu.
och för första gången idag så körde jag "naturligt" utseende, inte svart sminkning och bara röda läppar, wow typ, bild kommer.

Och just det! För 13 minuter sen blev lilla mimmi stor! hon blev 16 år, grattis  bästa mimmi!!
Minst av mina kompisar höhöhöh, nejdå, älskar dig!!

ha en bra kväll så syns vi imorgon, eller det gör vi ju inte men jag skriver imorgon!


Syns inte bra men röda läppar och inge smink!

Grattis hjärtat stor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0