Simply the best

Hej på er!

Nu har jag sprungit runt på gymnasiemässan och ja pratat med folk, raggat dit dom till vårt bord och tvingat dom att tävla typ.
Grym var jag på det iaf! Kanske ska skita i planen som sjuksköterska och stå på stan med en skylt på magen och ragga folk till typ en frisörsalong. Haha det skulle va något!

Nej men vi hade det väl trevligt, råkade förstöra lite kläder men eh det går nog att tvätta hah.
Dock liiiiiite surt att jag stod i år och försökte välja kläder, sen när jag kommer dit så får vi tröjor vi ska ha på oss, hur surt är inte det?
Stod jag där i onödan ju, men tröjorna var fina så var inte så sur.

Tycker ni som läser min blogg och ska välja linje nu, välj vård och omsorg! Ni fattar inte hur bra det är att gå där, och nej du behöver inte jobba på äldreboende eller sjukhus du kan bli så mycker mer!
Simply the best!


Våra fina tröjor! Och ja jag har en annan tröja under
Och ja den är åt fel håll. Men fin iaf!

Så här tänkte jag se ut, men neeej så blev det ju inte.


Kommentarer
Postat av: isabella vejo

Jag har också tänkt gå på vård och omsorg, Så jag hoppas jag blir ambulanssjukvårdare nån gång i tiden :)

2011-10-25 @ 20:50:40
URL: http://isabellav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ska du verkligen göra! det är verkligen sjukt kul att gå den linjen och man lär sig massa! :)

2011-10-25 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0