Teknisk Brud!

Hej på er!

Jaha vart ska vi börja, lyckades ha bloggen i en timme och sen kraschar allt. Hur jag lyckas vet jag inte men skicka ett mail till blogg.se som hjälpte mig så fint! tog dock ett tag innan jag fattade vad jag skulle göra.
Nu funkar det och får hoppas att det håller, gjorde även ett inlägg nyss men lyckades radera det..
Ett tecken att jag inte ska ha blogg kanske?
Eller att jag helt enkelt inte ska hålla på med teknik.

Som ni ser så är min blogg typ tråkig. Nej jag vet inte hur man laddar upp bilder, nej jag vågar inte försöka för då kommer jag typ krascha allt en gång till eller typ ta bort inlägget. Vågar inte heller göra design.
Gud vad feg jag är heh, tur att jag ha vänner som kan hjälpa mig!

Jag är ny med det här och ska inte ens hålla på med teknik utan borde ha levt på stenåldern, så hur det här går får vi väl se, ni ser väl sen om bloggen finns kvar eller inte!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0