Trick or Treat

Halloween närmar sig, om inte någon har missat det? Och förra veckan börja jag nojja mig jätte mycket över det, fattar inte varför, har aldrig varit såhär förut.

När jag ska sova och börjar släcka ner i mitt rum så är jag rädd att någon ska stå bakom mig, ligger jag i sängen och blundar så är jag rädd att det sak stå någon framför mig, kan inte vara nere i våran källare och duscha utan att springa upp med hjärtklappning. Haha fattar inte varför jag är så här, men så nojjig är jag. Och när det väl är halloween så kommer jag ju sitta i fosterställning och gråta?

Är det någon annan som är så här?


Förlåt om det här ger någon läskiga drömmar inatt..


Kommentarer
Postat av: isabella vejo

Fan, jag är ju likadan!

2011-10-26 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0