din dumma sill!

det är 1 april idag, allt kan hända så jag kommer inte våga lita på någon nu heheh.

kvällen igår var helt okej, vi kika gladiatorerna och jag tröck i mig en b&j usch vad jag mådde illa haha.
sen blicka jag och sofie tillbaka till nerja och fick en sån längtan! ca 82 dagar kvar!!!!
dock dog typ alla efter ett tag och jag låg och mös med en lampa medans vi kolla på en cp film.

skulle gå och lägga mig för var cp trött och då är det någon som står och dunkar musik utanför huset, höll på att bli sveriges största ragata, men somnade så det var ju tur.

nu ska jag väl trycka i mig frukost och kolla om mina bröder gjort något bus sen beställa kläder med mamma woopwoop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0