hej moster vet att du hatar mig nu

jag är ungefär så här glad idag, försov mig en timme och skällde på mamma via telefon det första jag gjorde. Enligt mig då så var det hennes fel. stackaren fick skuldkänslor och sprang från jobbet och köpte frukost till mig!

hade även sista np i svenska, tror jag inte klara det som att jag inte fatta att det var tvungen att vara över 300 ord. apa..

sen sura jag resten av dagen, spela på millans telefon och stack sedan hem.
gick sedan en owerwalk i regnet med mimmi i min brors kepa och en väldigt färgglad jacka.

nu sitter jag och kikar kort med mamma från när hon var yngre, massa fester osv. så snygga kläder wöö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0