ilandsproblem

sitter just nu och tänker tillbaka på den underbara tiden då man sa tjo istället för hej. Gud vilken status! haha
funderar även på vad jag ska ha för hårfärg, jag klara ju inte av att ha samma så länge.
(jobbig tjej)

har fått förslagen rosa(igen), turkost, orange,lila, mörkblond,mörkröd, brun, svart och skrikrött.
vet inte helt vad jag vill ha vill ju helst inte ha något "vanligt" då jag gärna vill sticka ut ur mängden ganska mycket. gud får väl dra lott eller något.

aja byter om till snygga träningskläder och skakar lite rumpa wöö


Kommentarer
Postat av: Izabella

Skulle vara coolt om du hade zebra färgat hår. hahahaha nej men rosa, lila, mörkbrunt eller skrikrött skulle också vara snyggt tror jag

2012-04-18 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0