influensa, cancer, gravid ??

hallåå på er, jag har haft en piss natt och dag. låg hela natten och krama hinken vid sängen och mådde apa. fick kanske 3 timmars sömn sen har jag legat helt utslagen på soffan och kikat tv med pappa

drog mig ner till affären med mamma för en timme sen och efter fem meter så fick jag håll och blev andfådd. när jag kom fram mådde jag illa och kallsvettades. tror inte jag är frisk ALLS!

sitter just nu och kikar efter bikinis, vill så gärna ha en bikini som inte är blå eller zebra som jag har, vill ha någon i en annan färg så om ni vet någon snygg säg till!

nej ska be mamma instalera ett spel till mig så jag har något att göra så jag kan bli frisk. hooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0