människor i tunnlar är inte fina, tunnlar är inte heller fina

igår var en fin dag, jag umgicks med min yngsta lillebror och det var år sen.
körde pizza glass och en fet promenad! sen dissa jag honom och stack ner och kika när mina fina vänner körde basket.

jag suger så mycket på det så det är pinsamt. men kul att kolla på- stack sedan hem till mig med mina två svansar och bjöd på mat. vart inte så mycket kvar.spenderade sedan 50 kronor på frukt och en choklad bit så jag och mimmi kunde sitta på altanen och äta frukt och choklad.

sen när vi låg som döda fiskar i sängen och kika bb, (nu såg jag inte vem som åkte ut fan)
så kom två döda fiskar till alltså robin och nicklas. vi gick ut och lekte med nicklas blåa boll sen kika film hos honom.

den var hemsk, mår fortfarande psykiskt dåligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0