slutar inte bli förvånad

det blev inte riktigt som jag tänkt mig, inte för att jag är förvånad..
har iaf träffat gustav idag, tog en fika på 2,5 timme och pratade om allt och inget, saknat brodern min!

drog hem åt lite frukt sen ut och gå i 45 miuter, fick ut lite ilska och tog ut lite mer ilska genom att städa rummet.
ska nog göra klart svenskan nu och sen typ läsa, eller gå ut och gå igen kanske, satt och kolla igenom bilder från i somras och jag ska lugnt skaffa långt orange/brunt hår igen.

dog lite över hur snygg jag var. hahaha eller liknande.

Ni ska också få se bilden för jag vet att ni vill se den. längtar tills jag kan dra på mig det där igen och bara glida runt ute!


Kommentarer
Postat av: L

Wow.

2012-04-04 @ 21:04:25
Postat av: Olivia

otroligt fin du är Agnes!:)

2012-04-04 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0