fagerstas egna white trash!

tänkte att jag skulle sova ut idag som att jag inte jobbar längre och ja det är ju helg. belv det så? nä!
jag vaknade kvart i fem av att jag drömde något hemskt. säkert att jag övningskörde eller liknande.
däckade dock direkt efter och sov till tio så ja det blev ju bra.
 
drog på mig klänning och klackskor (???) och stack till avesta, storhandla på öb<3<3 kikade på när zack åkte skateboard och firade flippa som blev två.
det blev tydligen varmt ute och svart klänning och skjorta är inget jag rekomenderar hehe.
 
kom hem chillade runt hängde runt och lånade nästan pengar av mor.
gick ner till kyrkan och väntade på emma och joel. blev kallad white trash av en random kille! säkert för att jag har krulligt hår och klackskor? söt man i 40 års åldern iaf. 
 
var kung på musik krysset och drog en veggoburgare sen glass på det, vandring i fagersta. hem drog godis och nu här, imorgon kommer släkten och jag blir rikare på saker och paket. fylla år är ganska bra.
 
nu ska jag väl vara social men karln min som är i oslo och blev nekad på krogen för han är 18. hahaha dör
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0