hans ögon är perfekta och jag kan inte sluta tänka på honom

 

världens finaste kille kom och överraska mig i skolan idag! blev i chock, dock var jag så stressad av allt skolarbete så uppskattade det inte förrän jag hade slutat.
 
drog sedan ner på stan en snabbis, ny bh, läppstift och ögonbrynspenna köpt!
skolan var iaf lite halv stressig, massa som ska bli klart och så, fick ta hem allt och jobba. klar med psykologin, ska snart börja med engelska. sen allt annat inom medicin.
ledighet<3
 
men tog en lång paus och la mig i sängen och pratade om allt och inget med karlm, skrattade en del. fick en puss sen hem och laga mat för hans del.
 
jag måste plugga och jag orkar inte, vill tänka på honom.
tror jag är beroende
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0