känner mig som en överkörd svamp blandat med grävling

har precis sagt hejdå till gustav och fått pussa honom lite efter hans resa i norge. Han visade stolt upp bilder på barnkläder, hans fotbollsspelare och ja stripklubb och allt var det var. dock lite glad att han aldrig gick in haha..
 
första innebandyträningen idag också! fick lite panik i början för jag visste inte om jag hade shorts. men det hade jag. woopwoop.
har ´dock lite ont i kroppen efter närkamper med 3 gånger längre/biffigare brudar och jag är då fan inte van att hantera en klubba.
 
nu ska jag lägga min stackars kropp i sängen som är så oskön som den kan bli och kika sista av got, är helt fast! ni som inte kollar på den serien, gör det. ni slösar bort många bra timmar på det!
 
och jo en jävla liten unge frågade idag om jag var en kille, ville slå honom men hade hans två vänner som vittnen..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0