random bilder

jag har lockigt hår och en t-shirt med tandborste och tandkräm på. jag har ca 34 saker som är zebra och mitt kvarter ser ut som förorten just nu.
 
så välkommen till björkby, tattarstället jao!
jag har legat i mimmis säng här i björkby och ätit frukt med choklad. vi har pratat om allt som rör sig i en tjejs huvud. vad vi ska ha på oss när skolan börjar och sex.
 
gick hem och såg min pojke/man/kille/karl/pojkvän utanför, äh vafan har är som 5 ibland så det blir pojke och jag blev just pedofil, yeah.
pussade på honom utanför huste medans alla förortsungar stack hem och jag kände att jag passade in.
 
nu ska jag lägga mig i sängen som är bredvid mon zebramatta som är i mitt hus som står i förorten där även mimmis hus står.
 
godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0